0,00 RON
0

Cosul meu

produs - 0,00 RON

 

Pierderea kilogramelor în plus nu este un lucru uşor. Mulţi oameni nu ştiu să slăbească într-un mod sigur şi rezonabil. Slăbirea în mod eficient este posibilă, dar pentru rezultate excelente este bine să consultaţi un specialist.

Nutriţionistul vă ajută să alegeţi dieta care vi se potriveşte cel mai bine. Pentru a fi eficientă, dieta trebuie individualizată în funcţie de vârstă, starea de sănătate, stilul de viaţă, profesia, deoarece aportul caloric este diferit pentru fiecare. Prin urmare, dieta este într-o mare măsură o chestiune individuală.

 recomandarea nutritionistului

Ce sfaturi dietetice ar trebui luate în considerare atunci când ţinem o cură de slăbire?

Când ne hotărâm să slăbim, trebuie să fim rezonabili şi să nu exagerăm. O dietă drastică garantează pierderea rapidă a kilogramelor în plus, însă după reluarea vechilor obiceiuri alimentare ne putem îngrăşa mai mult decât am slăbit, într-un timp scurt.

Pentru a evita aceste lucruri, este recomandat să apelaţi la serviciile unui nutriţionist care să vă conceapă un plan nutriţional adecvat şi mai ales să vă înveţe principiile corecte de nutriţie. Chiar şi după încheierea dietei, este bine să ţineţi cont de sfaturile nutriţionistului, pentru a evita efectul yo-yo.

 

Astăzi, când obezitatea a devenit o boală comună, iar pierderea în greutatea este tratamentul acestei boli, avem nevoie de ajutorul unui specialist.

Pentru a pierde în greutate, este indicat să consumaţi cât mai multe produse care conţin fibre. Fibrele îmbunătăţesc digestia şi au un rol foarte important în detoxifierea organismului. Practic, acestea îşi dublează volumul şi curăţă intestinele de impurităţi şi toxine. Detoxifierea este un proces foarte important atunci când ţinem o cură de slăbire. De asemenea, un colon curat şi detoxifiat înlesneşte absorbţia vitaminelor în organism.

 

Lipidele sunt substanţe foarte importante, care nu trebuie să lipsească din nici o dietă, în primul rând pentru că unele vitamine se dizolvă în grăsimi. Grăsimile sunt saturate sau nesaturate, cele sănătoase fiind grăsimile din a doua categorie. Acestea se găsesc în uleiuri vegetale, seminţe şi fructe cu coajă lemnoasă. În schimb, grăsimile saturate conţin colesterol care ne îmbolnăveşte şi îngraşă.

Carhohidraţii sunt cei care ne dau energie, însă atunci când ţineţi o cură de slăbire, este indicat să reduceţi consumul acestora, deoarece în cantităţi mari se pot transforma în kilograme în plus.

Proteinele sunt macronutrienţi esenţiali care au rol în menţinerea echilibrului sistemului muscular, osos, hormonal, enzimelor, pielii şi cartilajelor. Acestea contribuie la formarea masei musculare şi accelerează metabolismul.

Un lucru foarte important este să vă feriţi de dietele minune care promit rezultate spectaculoase. Acestea vă pot crea mari dezechilibre metabolice şi vă pot îmbolnăvi.

Înainte de a slăbi, trebuie să analizaţi bine care sunt motivele pentru care doriţi acest lucru şi să vă schimbaţi stilul de viaţă, adoptând o dietă sănătoasă, bogată în alimente de calitate care vă ajută să aveţi o sănătate de fier. De asemenea, nu uitaţi să faceţi mişcare cel puţin 30 de minute în fiecare zi!

cumparaturi sigure ambalaje sigure