De ce ar trebui să mănânci migdale?

Migdalele sunt incluse în așa-numita categorie a superalimentelor. Sunt calorice, dar în cantități mici nu provoacă creștere în greutate și oferă organismului mulți nutrienți importanți. Merită să mănânci câteva migdale în fiecare zi pentru a-ți menține sănătatea și starea de bine.

 

Migdale - valori nutritive

Migdalele conțin cantități mari de acizi grași nesaturați, motiv pentru care sunt recomandate persoanelor care se solicită mult intelectual, precum și elevilor și studenților. Acizii grași susțin funcția creierului, îmbunătățesc concentrarea și protejează împotriva efectelor stresului. În plus, migdalele conțin o cantitate mare de magneziu, ceea ce îmbunătățește starea de spirit și reduce nervozitatea. Pe de altă parte, fenilalanina din migdale este responsabilă pentru buna funcționare a sistemului nervos. Nucile conțin, de asemenea, calciu, potasiu, fosfor, zinc, acid folic și vitamine B2, B3, B6 și E.

 

Oamenii care urmează o dietă de slăbire trebuie să fie atenți la migdale - caloriile și conținutul ridicat de grăsimi reduc efectele dietei. Totuși, aceste nuci nu provoacă creștere în greutate dacă sunt consumate câteva bucăți în fiecare zi. În 100 g produs există 590 kcal, însă consumul de migdale în cantități moderate în perioada curelor de slăbire vă poate îmbunătăți starea de bine și vă poate ajuta să eliminați grăsimea din coapse și stomac.

 

 Proprietățile nutritive ale migdalelor - de ce ar trebui să mănânci migdale?

Migdalele sunt incluse în așa-numitele superalimente, fiind bogate în nutrienți.  Au o mulțime de vitamine, minerale și acizi mono-nesaturați. În compoziția lor regăsim complexul de vitamine B, vitamina E, precum și acid folic, magneziu și potasiu.

 

Ce tratează migdalele sau cum ajută migdalele la menținerea sănătății

În ceea ce privește migdalele, proprietățile pentru sănătate ale acestor nuci sunt ample. Se recomandă consumarea lor pentru prevenirea aterosclerozei. Mai mult, consumul zilnic de migdale scade tensiunea arterială și îmbunătățește circulația. Coagularea sângelui scade, iar riscul de ateroscleroză și alte boli de inimă scade.

 

Migdalele sunt recomandate iarna deoarece, mulțumită lor, imunitatea organismului crește. Nucile consumate în fiecare zi protejează împotriva gripei și răcelilor, precum și împotriva formării acneei cauzate de infecțiile bacteriene. Ba mai mult, datorită migdalelor, rănile se vindecă mai repede și ochiul funcționează mai bine - vitamina B2 la migdale este importantă în prevenirea cataractei, adică întunecarea progresivă a cristalinului. 

Migdale pentru probleme stomacale

Datorită migdalelor puteți combate eficient problemele stomacului. Nucile sunt deosebit de eficiente în caz de greață și vărsături. Consumul acestora ajută la neutralizare acizilor stomacali, astfel încât arsurile la stomac, greața și vărsăturile dispar sau devin mai puțin supărătoare. Migdalele pentru greață în timpul sarcinii sunt extrem de eficiente.

 

Dacă migdalele sunt date copiilor, bebelușii sunt mai puțin susceptibili să sufere de dureri de stomac și intoleranță alimentară. Copiii pot mânca făină de migdale adăugată la prăjiturile sănătoase, în loc de făină simplă. Copiii mici nu ar trebui să mănânce migdale întregi din cauza riscului ridicat de a se sufoca cu o nucă.

 

 

Cum să mănânci migdale?

Migdalele ca gustare sunt cea mai frecventă formă de consum a acestor nuci. Se recomandă să cosumul migdalelor albe, întrucât în ​​coaja de nuci există acid fitic. Acidul reduce absorbția de magneziu, calciu și fier, ceea ce face ca proprietățile de sănătate ale migdalelor să fie mai puțin vizibile.

 

Migdalele sub formă de fulgi sau sub formă de pulbere pot fi utilizate în mai multe forme. Migdale în supă, sub formă de garnituri pentru fructe coapte sau în loc de făină pentru aluat - acestea sunt doar câteva moduri în care le puteți folosi în bucătărie. Înainte de a se adăuga la o masă, migdalele trebuie prăjite într-o tigaie uscată pentru a adăuga crocante și pentru a le spori gustul.

 

Ce migdale să cumperi?

Migdalele ambalate sunt o alegere mai bună decât migdalele vrac. Cele vrac oxidează rapid acizii grași nesaturați își pierd unele dintre proprietățile lor nutritive. În plus, migdalele despachetate, expuse la umiditate, formează rapid bacterii și pot cauza probleme digestive. Pe site-ul nostru găsești Migdale Întregi la gramaje diferite, de la pungi de 200g la 1 kg.