Ce ar trebui inclus în cutiuţă de prânz a copilului? Şi cum te asiguri că acesta îi oferă cantitatea potrivită de vitamine şi microelemente pentru orele petrecute la şcoală? Răspunsul la aceste întrebări, şi nu numai, îl vei găsi în acest articol.

 

Lunile de vară au trecut şi a început şcoala. În această perioadă, copiii se confruntă cu o mulţime de provocări, atât în ceea ce priveşte acumularea de informaţii, cât şi în privinţa efortului fizic. Prin urmare, este foarte important ca în timpul orelor petrecute departe de casă, copilului să i se ofere o masă completă şi gustoasă. Cum procedezi? Special pentru tine am pregătit propuneri delicioase pentru prânz, pentru fiecare zi pe care copilul o petrece la şcoală.

 

Luni: un sandviș tradiţional

Un sandviş cu pâine din cereale integrale, cu mozzarella, rucola, germeni de ridichi şi roşii cu siguranţă va fi pe placul copilului tău. Adaugă un măr şi o mână de fistic în cutia pentru prânz a copilului. În plus, nu uita de hidratarea corespunzătoare pe parcursul orelor de studiu. Aşadar, o sticlă de apă plată pusă la îndemână îţi va ajuta copilul să bea apă curată şi proaspătă oricând doreşte.

 

Marţi: salată colorată

Alimentaţia diversificată va creşte cu siguranţă apetitul copilului tău. Prin urmare, marţi pregăteşte-i o salată plină de culoare din: grâu bulgur fiert, ardei tăiat fin, roşii, castraveţi, câteva frunze de pătrunjel şi o lingură de ulei de cocos. Adaugă în cutiuţă câteva boabe de struguri negri şi o mână de caju.

 

Miercuri: tortilla cu spanac

La mijlocul săptămânii, pregăteşte un prânz deosebit. Amestecă tortilla cu cereale integrale, puţină brânză, frunze proaspete de spanac şi felii subţiri de somon afumat. Adaugă în cutia pentru prânz o jumătate de grapefruit, câteva chipsuri de banane şi o mână de merişoare deshidratate.

 

Joi: prânz în formă lichidă

Un shake delicios de fructe şi legume poate fi o masă completă şi hrănitoare pentru copilul tău. Se poate prepara dintr-o banană coaptă, câteva frunze proaspete de spanac, un pahar de suc de portocale proaspăt stors şi o linguriţă de spirulină. Ca şi gustare, adăugă un morcov tăiat longitudinal.

 

Vineri: salată crocantă cu nuci

Pentru a prepara o salată crocantă, pregăteşte o mână de rucolă, o jumătate de portocală tăiată cubuleţe, aproximativ 15 – 20 de grame de brânză feta şi miezul de la 5 – 6 nuci. Se amestecă bine toate ingredientele, după care se pune într-un recipient separat dressingul pentru salată, preparat din suc de portocale, o linguriţă de miere şi puţin ulei de măsline. De asemenea, puteţi adăuga în cutiuţa pentru prânz a copilului câteva prăjiturele din ovăz şi o mână de roşii cherry.

 

Un astfel de meniu îi va oferi copilului tău nu doar mese delicioase, ci şi hrănitoare, care îi vor oferi substanţele nutritive de care are nevoie în timpul petrecut la şcoală.