0,00 RON
0

Cosul meu

produs - 0,00 RON
Promotiile se termina in:
Transport gratuit in toata tara pentru comenzile mai mari de 49 de lei de lei prin curier rapid
Transport gratuit la comenzile mai mari de 49 lei

A. Renunţarea la cumpărare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunţarea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.

SC Ropartner SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferită de SC Ropartner SRL.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează SC Ropartner SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaraţie neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziţie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunţa retragerea din contract.

Obligaţiile care revin SC Ropartner SRL.

Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării (exceptând situaţia în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator). Îndeplinirea obligaţiei de rambursare se face face în termen de 14 zile lucrătoare de la recepţionarea produselor.

Obligaţiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate SC Ropartner SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Produse excluse, fără drept de returnare

Produsele nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă.

 

Retur produse

B. Retur de produse

Puteţi solicita returul de produse în următoarele cazuri:

1. Produsul livrat nu corespunde specificaţiilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
2. Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizică a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
3. Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.


Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.

Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru la adresa de e-mail info@biosano.ro sau prin prezentarea la sediul SC Ropartner SRL cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul SC Ropartner SRL se poate face de luni până vineri în intervalul 08:30 - 17:30. Vă recomandăm expedierea prin Cargus curier.

Menţiune


În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor poate duce la refuzarea returului.

 

 

cumparaturi sigure ambalaje sigure