TRANSPORT GRATUIT la comenzile mai mari de 149 de lei, prin curier rapid Cargus / Sameday.

Transportul este gratuit în toată țara, indiferent de localitate.

 

Livrare prin curier rapid sau la lockere

Expedierea coletelor se face prin intermediul următoarelor firme de curierat rapid: Cargus și Sameday. Coletele se livrează în intervalul orar 9 – 17, de luni până vineri.

NOU: Oferim posibilitatea de livrare la lockere firmelor de curierat. Pe pagina de finalizare comandă, după completarea datelor de livrare, veți avea posibilitatea de a alege livrarea la unul dintre următoarele lockere: 

  • EasyBox (Sameday)
  • Ship&Go (Cargus)
  • FanBox (FanCurier)

Atenție! Pentru a vedea harta cu lockerele disponibile în orașul dumneavoastră, este necesar să completați mai întâi datele de livrare. Dacă un locker nu este disponibil în orașul dvs., acesta nu va apărea în lista de opțiuni de livrare.

Taxă transport:

• GRATUIT pentru comenzile de minim 149 lei;

• doar 14,9 lei prin curier Cargus, Sameday pentru comenzile mai mici de 149 lei;

Dacă ați optat pentru varianta de plată ramburs la primirea coletului, curierul trebuie să vă dea o chitanță care să ateste suma plătită.

• doar 10 lei pentru livrarea la lockere, pentru comenzile mai mici de 149 lei. Dacă ați ales livrarea la locker, plata se poate face online, la plasarea comenzii.

Durata livrării:

comenzile efectuate în cursul săptămânii sunt livrate în 1-3 zile lucrătoare.

comenzile plasate în zilele de weekend (sâmbătă, duminică) vor fi procesate în cursul zilei de luni.

Atenție! Pentru localitățile cu km suplimentari livrarea poate dura până la 5 zile.

Termenele de livrare:

• termenele de livrare sunt între 24-96 de ore lucrătoare, dar uneori aceste termene pot suferi modificări din cauza anumitor condiții neprevăzute (ex. condiții meteo nefavorabile sau modul de organizare al firmelor de curierat  și al colaboratorilor noștri).

comenzile care conțin produse în stoc furnizor, depind de timpul de reintrare a produselor din nou în stoc de la furnizor sau pruducător. 

În cazul în care vor exista întârzieri de livrare, noi vă vom anunța acest lucru în cel mai scurt timp: telefonic, prin email sau prin intermediul site-ului.

IMPORTANT!

• În situația în care coletul este rupt, desigilat, ud, tăiat etc. refuzați comanda și contactați-ne cât de curând. BioSano.ro nu expediază colete deteriorate.

• Ca măsură restrictivă pentru clienții ce nu ridică produsele comandate, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fără ca plata acestora să fie efectuată integral în avans prin transfer bancar.